sobota, 7 kwietnia 2012

Jestem

Jestem, bo powołałeś mnie do życia
bo mnie chciałeś?

Jestem taka, bo przeżyłam, co przeżyłam
bo bolało?

Jestem.
Nie bardzo wiem po co
Dokąd idę
Gdzie zajdę
Kto tam będzie a kto zdradzi
Kto uszanuje a kto wyśmieje

i jakkolwiek realistyczne są moje lęki
to one są wyobraźnią
a ja?

Ja JESTEM.

Jesteś też Ty, bo powołałeś mnie do życia
bo ja Ciebie chciałam?

Jesteś, bo towarzyszyłeś w tym, co przeżyłam
opatrywałeś rany?

Jesteś.
Nie bardzo wiem jaki
Dokąd prowadzisz świat
Czy on do Ciebie zajdzie
Kto tam będzie a kto nie dotrwa
Kto będzie wierzył a kto wykpi

i jakkolwiek nierealistyczne jest Twoje istnienie
to jesteś rzeczywistością
wierzę

JESTEŚ który JESTEŚ

1 komentarz:

  1. "jestem bo jesteś
    na tym stoi wiara
    nadzieja miłość spisane pacierze
    wielki Tomasz z Akwinu i Teresa mała
    wszyscy co na świętych rosną po kryjomu
    lampka skrupulatka skoro Boga strzeże
    łza po pierwszej miłości jak perła bez wieprza
    życia ludzi i zwierząt za krótka choroba
    śmierć za przeprowadza przez grób jak przez kamień
    bo gdy sensu już nie ma to sens się zaczyna
    jestem bo Jesteś. Wierzy się najprościej
    wiary przemądrzałej szuka się u diabła"

    (x.JT)

    piękny znalazłaś sobie nick.
    poruszył mnie na starcie.

    OdpowiedzUsuń